Niet tevreden met je bestelling?

Jammer dat je niet tevreden bent. Uiteraard mag je dan je bestelling retourneren!
Voeg bij de retourzending alsjeblieft de volgende gegevens:

Naam:
Ordernummer:
Welke producten komen er retour:
Reden van retour:

Wat gebeurt er als mijn bestelling is afgeleverd bij jullie?

Het geld wordt teruggestort op de rekening waarmee is betaald. Dit doen we als de producten onbeschadigd en ongebruikt weer bij ons binnen zijn. Na aankomst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om je retour aan te melden. Na het aanmelden van de retourzending heb je opnieuw 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren. De retourzending is voor eigen kosten, en is op eigen risico. Als de producten beschadigen of kwijt raken onderweg kunnen wij hier niks meer mee. Zorg dus dat de producten extra goed zijn verpakt en het liefst met Track & Trace worden verzonden. Zodra we jouw retourzending ontvangen en verwerkt hebben sturen we je een bevestiging. Je kan het bedrag dan binnen 14 dagen terug verwachten op de rekening waarmee is betaald. 

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk –  in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Cadeautje ontvangen?

Als je een cadeautje hebt ontvangen bij je bestelling en je je gehele bestelling retourneert, willen we je vragen om het cadeautje ook terug te sturen. Als je je gehele bestelling retourneert maar je het cadeau wilt houden dan wordt de waarde van het product verrekend met de terugbetaling van de geretourneerde producten.

Waar mag ik mijn bestelling naar opsturen?

Je kunt het retourpakket verzenden naar:
RM Cre8ive
Kastanjelaan 63
4131 AT Vianen
Nederland

Mag ik ook producten ruilen?

Ruilen is helaas niet mogelijk. Als je een ander product wilt ontvangen vragen we je om een nieuwe order te plaatsen.

Mag alles retour gestuurd worden?

Houdt er rekening mee dat wanneer wij een product speciaal voor jou hebben gemaakt dat niet wordt aangeboden op onze website, dat dat niet retour gestuurd kan worden. Dit valt namelijk onder maatwerk.

Ik ben wel blij met mijn bestelling, maar mijn product(en) is/zijn beschadigd

Wat vervelend! Wil je ons een berichtje sturen? Dan kunnen wij kijken voor een passende oplossing.
Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden en een foto mee te sturen.